Het is vandaag dag 35 en ik had mezelf beloofd om na het weekend te gaan testen maar ik kon me niet meer inhouden! Dus ik heb vanochtend getest. En je raad het al.... NEGATIEF.. @#$%**^!!
Ik baal er echt van, test negatief en nog steeds geen ongi. Ik heb echt geen zin dat mijn cyclussen weer steeds langer worden. Ik heb buikpijn met vlagen, voel vanonder elke keer wat 'lopen' en dan ren ik naar de wc want ik ben bang dat ik ongi ben geworden maar dan zit er niks..
Ook ben ik al een paar dagen wat meer chagerijnig, kan minder hebben, en soms een beetje verdrietig gevoel om niks. Maar dat heb ik meestal ook als ik ongesteld moet worden/ben. Dus ik weet het echt niet meer.
Ik heb nog wel steeds hele droge ogen, dat ik me lenzen niet de hele dag in kan houden en hoofdpijn met vlagen.
Als ik over een paar dagen nog niet ongi ben, dan meer weer een test hoor.
Bah meid, wat jammer. Er zit niets anders op dan nog even wachten en toch nog eens testen als je niet ong zou worden hé... ook al is "wachten" het ergste woord om te moeten horen. Hopelijk komt het toch nog goed.
Hej meis, echt balen! maar je kan nu inderdaad beter denken van: Laat die menstruatie maar komen, dan kan je op naar de volgende ronde! Wellicht is the power of the mind dan sterk genoeg dat hij niet nog weken op zich laat wachten terwijl je niet zwanger ben. Ik moet er wel bij zeggen, dat ik precies weet hoe je je voelt. Alle klachten die jij hebt (behalve de droge ogen) heb ik ook. En ik heb natuurlijk vrijdag ook weer negatief getest dus ik weet echt hoe je je voelt!! Op de hoeveelste dag zit je nu?
Balen Daisy... Ik moet je wel zeggen: Als ik er teveel mee bezig ben en hoop dat ik niet ongi wordt, dan komt het eerst ook niet bij mij... Om later toch door te zetten. Dus als je negatief hebt getest moet je er maar gewoon vanuit gaan dat je niet zwanger bent en er klaar voor zijn om ongesteld te worden, zo van: Het is niet anders, laat maar komen. Anders blijft je ongesteldheid uit en daar word je ook niet vrolijker van... Succes...
reacties (0)